luni, aprilie 12

Si inca stii tu


Cat de mult tineam la tine?


Sau poate nu..?


Ma chemi la tine ..si ma alungi
Si eu vin iar si iar


Ma bati,ma scuipi,ma impingi,ma injuri


Eu tot te iubesc..
Dc?Poate pentru ca mi-ai patruns in suflet atat de adanc incat nici cu un cleste nu ar putea nimeni sa te scoata?Poate pentru fosnetul inimi care urla in mine si ma face sa vibrez de fiecare daca cand te apropii?Poate pentru ca imima imi bate ca nebuna cand imi sulfi in ureche "Te iubesc"
Desi nu stiu daca e asa.
Mi-am zis eu ca am sa plec...am sa fug de tine,am sa plec si nu a sa ma uit inapoi chiar daca sufletul imi va fi fulgerat si rupt in mii si mii de bucatele,Mi-am zis eu mie[doar mie]si miam zis sa nu mai zic la nimeni[doar mie]pentru ca daca ai afla mi-ai putea face ceva.
Mi-am zis mie [MIE]ca nu te mai las sa ma intimidez.Mi-am zis mie ca n-am sa mai tac,ca n-am sa mai plang,n-am sa te mai implor sa stai langa mine[de fapt tu nici nu vrei sa plec,doar iti place sa ma vezi umilindu-ma si tarandu-ma la picioarele tale]A sa fiu tare.
Mi-am zis mie [ieri]ca de azi [acum]toate se vor schimba.
Acum plang.
Mi-am zis mie.Si tocmai "eu"mam dat de gol!

Un comentariu: