duminică, iunie 6

Acum urasc cel mai mult,
Cum?

Nu stiu.
Cum poate un om sa urasc atat de mult,si inca pe el,
Urasc pentru ca am fost proasta,.Atat de proasta.incat am crezut in tot,
Atat de proasta incat mam lasat calcata in picioare de atatea ori,incat am uitat de mine,de fiecare data,

Urasc,urasc tot ce am .
Ma urasc atat de tare,incat imi vine sa ma distrug.
!Urasc ca am crezut ca totul e bine.cand de fapt nu era,cand am crezut ca mai este ceva si am luptat pentru asta,cand de fapt,ma luptam cu morile de vant,
Urasc ca am refuzat de vad adevarul,stiind ca ma va durea,si la m amanat ,.
La m amanat atat de mult,incat acum durerea parca e o persoana,
Mam calcat pe mn ,de atatea ori ,incat daca as fi fost de sticla,akum as fost nisip,sau probabil,,nimik,
Mam uitat de atatea mii si mii de ori,sperand ca imi va fi mai bine,
Cand de fapt nu a fost asa,mia fost de un infinit de ori, mai rau
Ah doamne daca,tu draga ,EU, ai putea sa ma inlocuiesti,ce dulce imi va fi somnul .
Ce dulce imi va fi dimineata,Dar nu.
Am fost proasta,ai dreptate,ca am crezut prea mult.!

2 comentarii:

  1. Hey vei trece peste asta, ai incredere in tine si totul va fi bine!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. e trist sa te minti singura atata timp>:D< o sa treaca:)

    RăspundețiȘtergere