miercuri, septembrie 28

Mi-e dor si doare

Mie greata,mie aiurea,.Nu te mai suport!
Nu te mai suport!
Cand ti-am zis ca daca imi fringi inima te distrug. nu mai crezut!
Cand ti-am spus ca mai bine sufera altu decat eu.nu mai crezut!
Cand ti-am spus ca ma joc cu tine .nu mai crezut!
Cand ti-am spus ca dragostea doare.nu mai crezut!
Cand ti-am spus ca o secunda imi trebuie sa te urasc.nu mai crezut!
Si eu ce pot sa iti mai fac acum

Cand mi-ai trantit in fata vorbe gen"Tu esti facuta sa fi privita ,nu iubita" crezi ca am plans?
Cand mi-ai zis ca "mi-ai rupt inima in mii de bucatele,si mi-ai smuls orice vis"si tu te jucai cu alta?

Astazi imi zambeai cand te-am pus sa promiti ca ma vei suna.
Astazi te-ai bucurat cand am rams cu tine inca 5 min.

Nu incerca sa negi asta.O simt!
Oare fac bn?
Ma simt penibil!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu