joi, noiembrie 24

Inca nu.

Cu toate ca iti doresti asta, inca sunt aici.
Cu toate ca sufletul tau vrea sa ma auda spunandu-ti noapte buna esti acolo.
Traumatizant, si totusi , adevarat.
Fi sincer ,chiar  crezi ca nu apartinem aceluiasi film,aceluiasi ritm, aceluiasi alineat?
Doar ca numele meu vine inaintea numelui tau.
Si nu , nu e vorba de aceiasi litera.
E ceva ce nu poti avea decat daca renunti la el.
Stiu, de cand mi-ai aratat ca esti ceva ce nu am stiut niciodata ca am nevoie, si apoi ai disparut am devenit amara.
Nu, nu e la fel cand nu amestec zaharul in cana ta de cafea,
E diferit, doar ca nu prea se vede.
E pur si simplu o eticheta pusa gresit care acopera toata marfa.
E doar putina nepasara amestecata cu orgoliu.
Imi pare rau,cu toate ca cateodata nu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu