sâmbătă, noiembrie 12

Noua.

Referitor la intrebarea,
.Cine esti si ce ai vrea sa fii?. (citez din Suflet, nu gasesc blestematele alea de ghilimele)
Deci intrebare cu raspuns barat,ma facut sa ma gandesc putin ,cine sunt.(nu uitasem) doar ca nu am dat prea multa importanta.
Cine sunt sau mai bine cum sunt(incepe autoevaluare):

  • Putin cam stearsa,(dupa atata timp care a trecut.)
  • Cu un orgoliu mult prea mare pentru mine(cam cat China,avand in vedere a am doar 1.60)
  • Cu o indiferenta indiferenta pentru tot ce ma incojoara(nu stiu de ce)
  • Putin(in ghilimele)(adevaratele au fugit) scarbita de lume.
  • Cu un suflet,care e gol ,spart lipit, de multe ori(cam cat populatia Chinei)
  • Cu un zambet ipocrit pe fata de cate ori ma vei vedea.
  • Cu puterea convingeri ca eu sunt cea mai buna(desi mi sa aratat de n ori ca nu e asa)


Cine as vrea sa fiu?
Nu stiu, nici nu stiu cum sa fiu altfel decat sunt acum,candva odata daca imi aduc aminte ,eram.

Am trecut prin prea multe,Butonul ala de schimbat, sa ars de mult.
E aruncat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu