marți, decembrie 6

Nu nu iti sta bine cu sentimente.Nu Nu Nu.
Asa e mai bine.
Stii doar, nu le pune ca le pierzi.
''Glumesti? Nici nu mai am ce sa pun.
Doar o bucata de suflet care si ala a fugit mancand pamantu'.
Ea:Ai spus ca ma iubesti.
El:Da ,dar tu niciodata nu ai vrut sa auzi.
Ea:Poate, dar dc o alegi pe ''ea''?
El:''ea'' asculta,simte,gandeste,spune si are un suflet curat.
Ea:Al meu e folosit si trebuie aruncat?
El:Tu l-ai aruncat, atunci pe o banca , cand ai spus ca sunt un prieten bun si pe al meu si pe al tau.
Adevarul ca nici nu il vreau inapoi.E plin de tine,scaldat pana peste cap de amintirea si parfumul tau.
Nu, nu il mai vreau.Pastreaza-l tu , ca si cand al fi al tau.
Ea:Nu , nu pot lua sufletul tau , eu nu am suflet , e doar o rana care sa cicatrizat de mult si nu vreau sa o mai deschid.Da, poate a fost al meu dar doar in gand.Nu am auzit niciodata gandurile tale si amintirea ta care ma chinuia noaptea era doar in capul meu.

''Tu nu ai stiu sa vorbesti , Eu nu am stiu sa acult.''

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu