luni, ianuarie 16

Straluceste, nu?
De ce minti?
De ce(ma) minti?
Stiu ca acum doua caractere, eram un nimic.
''Acum sunt totul,viata?''
Nu, nu trecut facut.Nu , nu se mai trece inca o data prin asta.

Imi pare rau, dar chiar nu pot sa cred, nu fara o fara de speranta.

Heroina, te lasa la pamant mai repede ca heroina.
Citisem.
Nu, nu asta e calea.




De ce sa raspund?
Nu vreau sa iti aud sperantele , si nici macar timbrul vocii.
Nu vreau sa ma leg de tine, ca eticheta .
Nu vreau sa respir pe acelasi clar de luna.
Nu, nu nu vreau sa imi frangi si ultima bucata de suflet pe care o mai am.
Nu vreau sa impart cu tine acelasi pat plin de promisiuni.
Nu vreau sa impart cu tine durerea care mi-o lasi de fiecare data cand pleci, si de fiecare data cand vii.
Nu ,  nu vreau sa vii , si apoi sa pleci.
Nu, tu nu poti sa stai.
Stiu ca te cheama,
Cine?Nu stiu exact.. Dorul , o ''ea'' uitata, un suflet chinuit, amintiri, sperante TRECUTUL.
Nu, nu ,nu. Asta nu e al meu.
Nu, nu sperantele nu pot fi cumparate , nici macar in RATE.
Nu, fericirea e prea scurta si e prea scumpa.
Nu, mi-a ramas prea putine''Eu cred''ca sa simt.

Acum , tie nu iti pasa. Nu incerca sa negi, o simt.BINE.


Ti-e dor?E si asta scump, costa nervi, dureri , intrebari.timp.
Si noi nu avem timpul de partea noasta, din prima seara cand ne-am cunoscut, timpul si-a facut bagajul si a plecat.
Tu stiai dar nu ai vrut sa imi zici.
Nu poti juca contra timp.
Nu te poti juca cu soarta.


Spune-mi..

''- Ce-ţi pasă ţie, chip de lut,


Dac-oi fi eu sau altul?''

Sfarsit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu