vineri, iulie 26

Arata-i ca o vrei la o cafea..in bucatarie..nu in dormitor..pentru ca o iubesti cand ii spui ca are un zambet frumos, nu cand ii zici ca e “buna”. O iubesti cand e cu prietenele ei si rade, si tu te uiti la ea, fiind multumit ca e a ta. Cand se bucura la o simpla floare, si nu vrea cadouri scumpe. O iubesti daca inca ai emotii cand o vezi venind, cand ii zambesti ca unui copil, cand se rasfata cu tine, cand o vezi ciufulita, nemachiata, si inca ti se pare adorabila. Atunci cand te uiti in ochii iar cel mai “wild” lucru pe care vrei sa-l faci cu ea nu e sexul; atunci cand “asta mica” a ta e copilaroasa si iti povesteste tot ce-si doreste iar tu esti atent, nu te gandesti la alte chestii. O iubesti daca, atunci cand te plimbi cu ea, nu iti fug ochii dupa altele. O iubesti daca atunci cand e in blugi largi nu iti doresti sa-i vezi fundul, nu vrei sa-i vezi decolteul, deoarece ea e fata cu suflet bun care te-a facut sa te indragostesti tocmai datorita simplitatii sale.Nu fii prost, nu pleca. Si nu o lasa sa plece!

"Îmi râd ochii atunci când mă privești și îmi râde inima atunci când mă ții în brațe.Îmi râd urechile atunci când mă alinți și îmi râde stomacul pentru că mă gâdilă fluturii. Îmi râd mâinile atunci când mi le iei în palmele tale și îmi râde părul atunci când te joci cu el.
Îmi râd buzele atunci când le privesti și îmi râde toată fața de bucurie atunci când te văd.
În prezența ta sunt și copil și barbat. Sunt EU așa cum mă știu doar eu, iar tu mă vezi așa cum nu mă vede nimeni altcineva.
Îmi picuri fericire în suflet, în fiecare zi și cu soare și cu ploaie.
Ai înțeles ce n-a fost înțeles, ai văzut ce n-a fost văzut, ai iubit ce n-a fost iubit.
Iar eu... eu te iubesc cum iubește pământul crăpat de secetă ploaia.
Uneori, și tăcerea mea te iubește.
E mult? E puțin? Doar noi știm..."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu