miercuri, iulie 24

Inca o Data!.

Există ființe al căror destin este să se întâlnească. Oriunde ar fi. Oriunde s-ar duce. Într-o bună zi, se vor întâlni. - Claude Gallay

Adevarul ca nici nu il vreau inapoi.E plin de tine,scaldat pana peste cap de amintirea si parfumul tau
Nu, nu il mai vreau.Pastreaza-l tu , ca si cand al fi al tau..
Da, poate a fost al meu dar doar in gand.Nu am auzit niciodata gandurile tale si amintirea ta care ma chinuia noaptea era doar in capul meu.


'Sau schimbat prea multe in viata mea va jur intru-na
Si chiar nu inseamna ca nu plang daca n-am obrazi uzi''

''Da-i ochii mei si sentimentele sa fiarba! Ca daca ar vedea ce vad eu, Si-ar dori sa fie oarba !''

Teme-te însă de indiferenţă. Căci prin tăcerea ei, prin consimţământul ei tacit, te ucide şi te trădează în acelaşi timp

Si il ti ascuns intre doua batai de inima.
Dac-ar putea cuvintele sa doara, sufletul mi-ar fi mort dupa ce-ai spus ultima oara.

.E regina inimi mele care se pllimba fara sa fie oprita,prin putinul de vena prin care am scapat-o.Stau cu paharul de conic langa mine,aprind o tigara si sper sa treaca,trag un fum si simt,
Fumul in piept si durerea in inima.deschid ochii si o vad.


Parfumul tau, tot il mai simt cu nara dreapta... desi stanga pare ca l-a uitat. !

A fost vreodata atat de liniste in jurul tau incat sa iti auzi inima batand?Ai adormit vreodata cu lacrimile inca siroind pe obraji?Ti-au ars buzele vreodata atat de tare fara sa vina un sarut sa le potoleasca arsita?Atunci nu imi spune ce e singuratatea!

Si doare.
Si nu. Nu-mi mai pasa. Iti jur. nu scriu din ura sau furie. Scriu linistita. Mai linistita si impacata ca oricand..si atat de lucida...Si-ti multumesc
Nu te urasc cum o fac deobicei oamenii raniti in amor, furiosi pe viata si pe ei. N-am sa incerc nici sa ma razbun, nici sa te recastig. Nici sa lupt pentru ceva ce n-a fost niciodata al meu, si care n-a meritat lacrimile mele.

Si-mi jurai ca eu sunt cea importanta.

Iti jur.E ultima data cand iti mai rostesc numele...

"In dragoste, sa nu faci din durerea altuia fericirea ta… "

Mai spune-mi odata ca ma iubesti.Mai spune-mi ca ma vrei ,ca ti-e doar de diminetile cand ne cautam ,mai spune-mi ca dragostea sunt eu si ca "Erai centrul universului meu, candva, intr-un trecut care parca s-a inchis dureros de rece"

In schimb, dragul meu, nu reusesc sa mi te aduc aminte pe tine. Nu mai stiu cum a fost prima data cand m-ai sarutat, nu reusesc sa mai simt fiorul primei nopti de dragoste si, din fericire, nu ma mai apasa nici durerea din suflet pe care am simtit-o privindu-te plecand pentru ultima oara.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu