vineri, decembrie 24

Ca asa.:x

Scrie-mi un vers frumos pe-o foaie sau mai bine iscaleste-ti sarutul pe buzele mele, spune-mi ca ma iubesti sau mai bine lasa-ti lumina ochilor tai plini de dor sa-mi trezeasca inima, promite-mi toata fericirea din lume sau mai bine intinde-ti bratul sa ne tinem de mana - cu tine strabat zambind necazurile a zece vieti.
As fi nebuna sa imi agat visele doar de cuvintele frumoase pe care ti le daruiesc, dar mai mare nebunie ar fi sa nu-ti daruiesc tot ce-mi sta-n putinta pentru imaginea incantatoare a zambetul tau fericit, caci si de mi-ar ramane un singur sarut toata averea pe acest pamant, nebuna sau sanatoasa, tot ti l-as darui sperand c-am sa primesc in schimbul lui inima si poate toata viata ta.
O, stiu prea bine ca visele mele se-mplinesc, caci tu esti cel care stie ce bogatii poate purta un sarut...
Lumea e o nebunie, las-o-n plata ei, tu asculta-ti inima.:x

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu