luni, septembrie 26

Daca imi esti prieten, manevreaza-mi sufletul cu grija, e fragil si sangereaza usor.


Dragul meu,iti mai spun inca o data ca te iubesc.

Nu vreau sa plang ,dupa tine.Nici nu plang de altfel,doar incerc sa imi explic DE CE?

Dupa atat timp eu nu te-am uitat si nu am sa te uit niciodata,nici cand cu un zambet fals ai venit si mai chemat la nunta.Ai spus ca sunt trecut!

"vezi nu mai am nevoie de tn"

Acum rad eu cand imi amintesc,dar atunci am plans
Am plans de am zis ca imi pica ochii din cap,si ma rugam sa pot sa pun orice alceva in loc de suflet!

Cand ma rugam sa nu fie adevarat!
Ai ras si ai spus ca asta trebuie,si acum?

Acum ma cauti,si imi spui ca ma iubesti si ca nu o iubesti pe ea si ca ai fost un prost!

Dragul meu ti-as lua tot raul cu mana si il torn intr-un pahar si il beau pan la fund!

Ti-as aduce ce vrei tu !! Nu-mai sa te iert nu-mi cere?

EU nu pot ,sa te ierte sufletul meu chinuit ca eu nu pot!

Cineva imi spuse odata ca nu putem rani pe cineva cu adevarat decat daca il iubim.
Dar poate fi si invers!!

Apoi,daca stau eu si ma gandesc tu mai ranit ca ma iubeai asa de mult!!

Ca aerul , precum cafea pe care o bei afara sub cires.

"Ia loc, te rog. Soarbe dintr-o cana o cafea amara. Sunt bune lacrimile mele?"

Mai spune-mi odata ca ma iubesti.Mai spune-mi ca ma vrei ,ca ti-e doar de diminetile cand ne cautam ,mai spune-mi ca dragostea sunt eu si ca "Erai centrul universului meu, candva, intr-un trecut care parca s-a inchis dureros de rece"

Stiai ca sufletele care plang neincetat nu pier niciodata?


Am o viata simpla.... Mi-e dor de tine.

Un comentariu:

  1. :( Oare cum poate un suflet sa duca atata durere? Ma mir, si raman cu un gust amar... De la cafea , sau de la lacrimi?
    Sper sa iti fie bine;
    Recomand cu caldura Bitza -NUMELE TAU

    RăspundețiȘtergere