duminică, septembrie 25

Odata

Te stiu.

Crezi ca daca te-am iubit odata si nu te-am uitat si inca poate te mai iubesc,iti cad la picioare?!

NU! Te inseli!!

Dragostea doare,acum sau mai tarziu.
Dragostea e spinul,nu-l simti cand intra,dar te doare cand il smulgi cu sila.

Mai stii??

Imi spui vorbe frumoase,pe care eu refuz sa le mai cred.Chiar daca sunt cu el,nu inseamna ca nu am sa te mai iubesc,pana am sa mor.
Si acum te doare pentru ca tu nu stii asta,si asta doare cel mai tare.

Il iubesc si pe el,.
Ciudat nu?

Sau cel putin cred ca il iubesc,din moment ce impartim aproape totul

Mai tii minte cat de mult ne doream unul pe altul,.??

Dragsotea e sublima prin sacrificiul ei,nu stiai asta??

Pun cam multe intrebari pe care probabil trebuia sa ti le pun tie.dar de fapt trebuiau puse acum mult timp,

Lucruri care contau.

Inca Te Mai Iubesc dar tu nu ai sa afli niciodata asta

Mai putin acum cand dormi in pat cu ea si cu copilul vostru.

O iubesti?Mi-ai spus ca nu.Mi-ai spus ca nici ea nu te iubeste

Dar??Dormi cu ea in pat.

Si tot la ea te duci dupa ce vi si plangi pe umarul meu!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu